Saturday, February 20, 2016

♥Our Weekend ~ 14.3.2014♥


Assalamualaikum  . . . . . .

Huarghhh...rindu sungguh aku dengan  Diary nie ! Terlampau busy sampai tak de masa nk jenguk Diary nie . . . dengan masalah LINE di UUM yang semakin hari semakin teruk membuatkan ku terasa malas nk jenguk Diary nie ! Eh ! Actually aku bukan la nk cite pasal  uum nie tapi nk share something dengan korang sekaligus menjadi kenangan untuk aku : )

First time dalam life aku kuar pegi jalan-jalan dengan kawan lelaki yang jauh dari family aku....Sebelum nie memang tak pernah la sebab aku TAKUT....heheheheh. Setelah tanya kawan-kawan girl aku serta Dia..akhirnya aku decide keluar dengan diorang nie :) 

Peneng nie dah bnyk kali aq pergi...tp kalau pergi Penang aq suka makan + makan + makan 😍 Dulu pun time pegi dengan shima..kami prefer pilih p makan sampai lewat malam ⛺️ Lepak kedai nasi kandar sampai pagi is best moments bagi aku πŸ˜‰πŸ˜‰
Kali nie pegi Penang kita orang melawat Bukit Bendera 🌺🌻 lepak makan ais kacang 🍧🍨 and the last sekali tengok wayang πŸ“Ή

Me with Ida πŸ‘­

Eh ! Jangan salah faham pulak tau 😜 kita orang nie berkawan baik saja no more loving-loving tau πŸ˜‰  


Time nie dekat Gurney πŸ˜€ tengok the best movie ! Aku cadangkan baik korang pegi tengok *NEED FOR SPEED* serius best giler ! Aku yang Peminat Fast Furious pun boleh ckp cite nie lagi best dari Fast Furious ☺️☺️ 

The last place yang kita orang pegi ialah Soeul Garden ☺️ Time nie selera makan aku kurang sikit yela satu hari tak makan nasi terus kepala Masuk angin 😰 tp disebab bayar mahal utk mkn kt sini..aq pilih mkan udang 🍀🍀 nasib baik la allergic aku dah ok..kalau x mau meroyan aku nanti sebab aku makan udang  punya la banyak 😍😍😍  

  
Mr Hadie and Miss Ida ~~ FRIEND only πŸ˜„ 


Me and Mr Fazrin ~~ Just a Friends ! Dia nie kira Pembuli juga la 😜 sabar je dengan karenah dia 😳😳 hahahahaha

↪️↪️↪️ Ok la korang sampai sini saja la cerita aku ok πŸ˜‰ nanti bula aku free aku sambung tulis cerpen semula..Maklum la assgmnt pun dah sama tinggi dengan aku πŸ˜³πŸ˜³πŸ”šπŸ”šπŸ”š


No comments:

Post a Comment

hye ! Dah bace ke ?
Jangan lupa tinggalkan Pesanan tau...